tcasl Kızlar bir aydır folik asit kullanıyodum evde vardı ona devam ettim ama şimdi ilacın son kullanma tarihinin 2 ay geçmiş olduğunu gördüm herangi bir sakıncası var mı acaba bilgisi olan var mı