Ameryem ben de ilk haftalardayım 3 4 defa muayene oldum doktorum alttan muayenede daha net gördüklerini en küçük kanama alanını bile görebileceğini söylemişti benim de lekelenme olduğu icin baktı iyi ki baktı ilaç verdi. Arkadaşımda hiçbir sorun yok karında kalp atışı duymayınca alttan bakalım demiş ve duymuş. Hiçbir sakıncası olmadığını söylüyor doktorlar ben de ilk kafama takmsıtım ama gereksizmiş sakıncası olsa doktorlar böyle risk almaz