Rosezeynep Divaaa canım bende senin gibiydim ilk gebeliğimde ilaç olduğunu bilmiyordum, 2. Gebeliğindeyim şu an çok zorlandım ilaç kullanmaya başladım prilam dr kullanıyorum çok şükür daha iyiyim ☺️