Ecemiz sehrengiz_8 ama eşim varla yok arası dedi sevinmeyelim hemen dedi sonra üzülürsün çok falan diye ama sanki ben görüyorum o çizgiyi ya var gibi hissediyorum
sehrengiz_8 Ecemiz canım pazartesi git kan tahlili ver eğer varsa evde testin pazar günü ilk idrarla tekrarla
ayisigi3 Ecemiz canımmm ben de çizgi gördüm ve çizgi varsa demek beta hcg normal değerlerin üstünde ve bunun nedeni de bebiş 🥰🥰 tebrik ederim çok sevindim 🥳 kan tahlili yaptıracak mısın? Ben de pazartesi gideceğim tekrar beta hcg baktırmaya 🥰
Mom97 Ecemiz benimde böyle silikti adetten bir iki gün önce yapmıştım aynı senin gibi ve hamileyim hemen kan ver bu arada yarın sabah ilk idrarla yaparsan eğer gebeysen direk iki çizgiyi görürsün🙂
Ecemiz Cramel heveslenmelimiyim sizce 😂 daha öncede yapmıştım test hiç böyle çıkmamıştı net tek cizgiydi şimdi böyle çıkınca ins vardir diyorum
Cramel Ecemiz kan verince tam belli olur. Benim de öyle çıkmıştı kanda betahcg 96 çıktı daha çok yeni dedi ebe.idrara sonradan geçtiği için silik çıkıyor. Bide günün de geçmemiş
Duygus97 Ecemiz benim de öyleydi benim eşim de bana bu teste göre gidip kan versek bize gülerler demişti kan vermiştim 181 çıkmıştı sonucum. İnşallah vardır var gibi duruyor zaten ilk beş dakikada çıktıysa
Ecemiz Duygus97 biraz daha bekleyim adetim geçerse giderim bizde eşimde öyle diyo gülerler falan diye yoksa hahaha 😂
Ruzgarperisi Ecemiz hayırlı olsun.saglikla gelsin inşallah. Bende yaptım 4 gün kala. 5 dk sonra sanki dikkatla bakınca biseyler göre biliyorsun.bir süre bakasin gerek teste.insallah vardır ya bendede .kayiplarim oldu. İnşallah bende hamileyimdir umut olur bana.🤲