Minay Kızlar 35+2 yim dünden beri hafif bulantım var su içtiğimde oluyor sadece bi süre hafif devam ediyo önemli birşey midir ki normalde bulantım olmazdı hiç geceleri de 2 gecedir de karın ağrım oluyor ?
Bsra06 Minay Ben de sizinde aynı haftadayım 1 hafta önce ishal kusma yaşadım yediğiniz birşey dokunmuş olabilir… Bende kusma oldu yediğim bisey dokundu
Eylul58 Minay Arada oluyor yemek yerken afedersin aniden istifra edecekmişim gibi ama etmiyorum geçiyor hemen
Minay Cramel aynen bende diyorum acaba üşüttüm de ondan mı dün çok soğuktu gece de uyandığımda üşümüştüm evde sogukmuş sanırım
Ebru555 Benım de 35 de 3 4 gun oldu 37 oldum suan yok ama gece cok mide yanmaları ve bel agrısı arttı
Minay Bsra06 benim de aklıma geldi ama farklı birşey de yemedim bende dün sabah ishal gibiydim ama ben magnezyum yüzünden hep öyle ishal gibiyim
Minay Bsra06 sabahta devam etseydi soracaktım gece oldu sadece şuan birşey yok ama o gaz sancısıydı büyük ihtimalle