Merhabalar 17+4 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri düşük tehlikem ciddi mide bulantılarım çok zor zamanlar geçirdim . Ne doğru düzgün yiyip içebildim sonrada ailelerimiz desteğe geldiler 2 ay biri 1 ay biri kaldı gitti sağolsunlar ilk 3 aylık dönemimde güzel kahvaltı yapıyordum ama akşam yemek yiyemiyordum sadece çorba içebiliyordum , şimdi ailelerimiz evlerine döndü bende akşam yemek yemeğe falan başladım ama hala pişirirken bir takım sıkıntılar yaşamıyorum değil , bu ay kontrolümde detaylı ultrason var yeterli miktarda az az besleniyorum ama eşim böyle giderse detaylı ultrason da inşallah sıkıntı çıkmaz çok az yiyiyorsun falan filan bissürü laf söylüyor , yiyebildiğim kadarıyla yiyiyorum artı olarak vitaminlerim var fazlasını yiyip kusmak dahamı iyi yani , Allah aşkına bana bi akıl verin artık sürekli ye ye ye baskısından bıktım 😩 bebeğime tabiki bir şey olsun istemiyorum, bu durum yüzünden olcağını da düşünmüyorum meyvelerimi vitaminlerimi kahvaltımı yapabiliyorum, sadece akşam yemeklerinde vs de tiksiniğim için et balık yiyemiyorum bu kadar ama almıyor midem ne yapıyım 😔