Arkadaşlar merhaba.Yarın 10.haftama girecegm ama 4 haftadır herşeyden tiksindiğim gibi sudanda tiksiniyorum🤢 meyve suyu ,ayran vs onları da içemiyorum.İçim yanıyor susuzluktan ama mümkün değil midem kabul etmiyor içtiğim gibi kusmaya başlıyorum.Bu durumu yaşayan var mı ? Neler yaptınız? Önerileriniz nelerdir?