Zeze2454 Bizim de bu ay olmadı malesef ama isteyen herkese en hayırlı zamanda hayırlı evlatlar nasip olsun inşallah🤗 Doktor kontrolüne gittim tüm değerlerim normal, (zayıf olduğum için)gebelik öncesi vücudum kendini toparlasn diye diyetisyene başlamıştım. Bu ay diyetisyenim incir kürü verdi. Her sabah incirleri haşlayıp aç karna içiyorum. Kür denemek isteyen arkadaşlar araştırabilir☘