Anne18 evet benim doktorumda bu konuda Allah razı olsun detaylı bilgi verdi, tansiyonunu takip et dedi 14 lerde gezinirse 3-4 saatte tekrar ölçüm yap baktın düşmüyor gel demişti, doktor çok önemli hastane çok önemli tanıdığım bir anne demişti muhakkak bebek yoğun bakımı olan bir hastanede doğum yap demişti, senin yazınla bunun önemini görüyorum. Rabbim huzur ve sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Bir arkadaşta yazmış yukarı evet bol bol süt sağmaya çalış, buzlukta 3 ay kalıyor, süt poşeti yerde kaplamaz buzdolabı poşetine koyarsın süt poşetini böylelikle buzluk kenarlarına yapışıp patlamada yapmaz bebişini kucağına alıncada bol bol emzirirsin Allahın izniyle, sağlığına kavuşun bir an önce bebişinde sende 🧿🍀