Haseki
Ben ilk leke geldiğinde progestan almıştım, büyük bir kanama yaşamıyordum. Doktor progestanı bırakırsan zaten kanaman artacak kese de düşecek demişti. İlacı bıraktım, yaklaşık 2 hafta lekeler hafif kanamaya döndü, bazen günlük ped kullandım bazen normal ped. Sonra bir akşam birden sancı girdi afedersin gaz sandım ishal olmuşum heralde deyip hemen tuvalete koştum ve o an büyük bi kanama yaşadım. Rahatladım çıktım bitti heralde diye, 10 dk geçmedi yine koştum, derken böyle böyle 2 3 saat içinde tamamen ilaçsız temizlendi içim. Aldığım tek ilaç ağrı kesici oldu. Başka hiçbir şey kullanmadım. Ertesi gün sabah normal adet kanaması olarak uyandım. Sonra da 3 4 gün içinde kanamam azalarak durdu, durunca doktor kontrolüme gittim