Denizzz88 Seda--mete ben 29 haftayım dün gittim doktora 1500 gr olmuş iyi dedi doktor normalmiş hatta haftasına göre 10 gün önde gidiyor
Seda--mete Bireylulmasali 😊 bız de yenı çıktık. 1400 gr dedı. Gelişimi ıyı dedı ama bana mı az geldı kilosu meraktan sordum 🤭
Seda--mete Gullum6638 bız de 28+2yız 1400 dedı. Gayet ıyı dedı ama merak ettım genel olarak nasıl dıye :) saglıcakla gelsin 🙏
Eczmery123 Seda--mete şu an 28+1 haftalığım. 27 haftalıkken doktora gitmiştim,1050 gram dedi ve 2hafta önden gidiyormuş gelişimi. Demek ki kiloyla pek ilgisi yok. Bir sonraki randevum 1ay sonra ☺️
Seda--mete Eczmery123 sağlıcakla gelsın, önden gitmesi de sıkıntı normal doğum açısından nasıl olur bilemiyorum 😊 yorumlara bakılırsa 3 aşağı 5 yukarı aynı. İnşallah hepimiz sağlıcakla kucaklarımıza alırız🤲
YNB Eczmery123 bende 26 haftalikken gitmiştim 1076 gr dedi gelisimi önde demisti. Suan agirlasigimi hissedilrum 27+3 haftalik hamileyim ama bebege gorw 10 gun onde
Seda--mete YNB bizimki de önden gidiyor. Oğlumda böyle degıldım ama şu an çok zorlanıyorum. Oğlumda 31 haftalıkken 1500 cıvarıydı bu daha önden gıdıyor