Dileksunatrhn
Çerkezköy devlet hastanesinde doktor özgür ağlamış a muayene oldum düşük yapmıştım ve ilk adetim uzun sürmüştü bana 2 yumurtalığımda kist olduğunu hatta 2 cm olduğunu söyledi 4 tane ilaç yazdı bende güvenmedim ve özel irmet hastanesine doktor salih dural’a gittim bende kist olmadığını hatta üreme sistemimin çok sağlıklı olduğunu söyledi tek 1 ilaçla kanamamı kesti bilgilendirmek amaçlı paylaştım doktor resmen hayatımla oynıycaktı.