Kızlar ilk defa hayatımda yaşadım ölüp geri dirildim yok böyle bir ağrı sırtımın ortasi bosluklarim çok ağrıdı sabaha kadar uyanıp uyanıp geri uyandım sirt ustu yatınca rahatladım ama oda bebeğe zarar sabah sıcak duşla masajla geçti sizlerde durumlar nasıl