Merhaba anneler
Her akşam 00 da burda bebeğimde ne gibi değişiklikler var diye okurken bebeğin kafa ölçülerinin önden veya geriden gitmesi bebeğin beyin gelişiminde sorun oluşturuyormus diye birseye rastladım. Benim bebeğimin kafa çapı 2 hafta önden gidiyor . Bir problem olur mu acaba . Sizlerde böyle birsey oldu mu. Doktor birsey söylemedi bununla alakalı.