Ulkuirem benim ilk sezeryan di şimdi yine sezeryan olcak inşallah çok da bir hazırlık yok odada takılan bana sadece serum olmuştu ameliyathane de ise spinal anestezi sonrasında sonda takıldı daha sonra ameliyat başlıyor zaten hemen ilk daha iyi aslında birşey bilmeden girmek şimdi yaklaştıkça ben de stresliyim hayırlısı ile doğsun bebeklerimiz inşallah