NefesDeniz mercimeginanne Bende aldım ebebek indirimden faylananlar olarak avent cam :) bizimkinde de yok bahsettiğiniz gibi bişi şimdi baktım. Sanırım normalde de akıtmama özelliğine çok güvendikleri için böyle ayrıca bir kapak yapmadılar 🙄
NefesDeniz mercimeginanne Aaa harika ikili biberon takımını aldım 146 tl ye kapakların 90 tl olması aşırı mantıklı😂🤓
mercimeginanne Elif5361 ilk baktım kapak oturmadı attı bende de ama sonra sıkı takınca normal kapandı. Acaba tam kapatamadıkları için mi attı ki 🤔
Elif5361 mercimeginanne Hiçbir fikrim yok yoksa bende bakmıştım o biberona ama yorumlardan korktum baya bi kişi öyle diyince trendyoldan aldım bende 😊
mercimeginanne NefesDeniz bana çok pahalı geldi 😂 biberonu indirimde 60 küsüre aldım kapağa 90 verirsem eşime inme iner heralde 😂😂
NefesDeniz mercimeginanne Hiç gerek yok bencede😀 akıtmaz akıtmaz söyleriz bebelerimize akıtsada annem kusuruma bakma azıcık ıslanıcan deriz😂 Ama bence philips baya kaliteli hiçbişi olmaz aminnnn😬😇
Elif5361 Janjanes küçük cam biberonu 99 a aldım 125 den düşmüş 2 tane de ultra emzik aldım 85 tl avent benim indirim kuponum da vardı 172 tl geldi hepsi ☺️Normalde avent ürünleri pahalı böyle indirim koşturmaca