Gebelikte şekeri yaşayanlar tecrübeleri paylaşabilirlermi lütfen.Bu pandemi zamanla o kadar saçma sapan şeyler yaşıyorum anlatamam,ne kadin doğum nede özel hastanesi takibi yapmak istemiyorlar direk araştırma hastenesine yönlendiriyorlar,risk almıyor hiç biri.İyi bir endokrin takip ediyor ama bu KD uzmanlarin yaptıkları hiç aklima sığmıyor,KD için araştırma hastanesine gittim 2 gun yaşadığım rezillikten dolayi orda devam etmek istemiyorum, çok çaresiz kaldim.Dogumda sorun olur mu?Bebek sağlıklı doğar mi?Kafamda bin bir çeşit konu kurcakliyor.Lutfen gebelik şekeri geçiren var ise benimle tecrübeleri paylaşsın ne olur🙏
Diyete başladım ama yanit vermediği için insulin verildi.Şimdi insulin+diyet+endokrin kontrolu haftada 2 kez devam.