Merhaba sevgili anneler :) ferrozinc demir hapını yeni kullanmaya başladım ilk gün sabah kahvaltıdan 15 dk önce içtim sonra kahvaltımı yaptım ne yediysem çıkardım akşam içtiğim de hiç bir seu olmadı ama icip uyudum hemen belki de o yüzden 2. Gün sabah hapı kahvaltıdan iki saat önce içtim 2 saat hiç bir şey yemedim içmedim gene yattım ama 2 saat sonra bir bulantı gene çıkardım çıkardığımda sadece hap kırmızı kırmızı. Benim gibi olan var mı ? Doktorunuza söylediniz mi ? Hapı değiştirdi mi ? Doktor randevuma iki hafta var iki hafta kendimi zorlasam mi içmek icin yoksa hemen doktora gidip bırakmak istediğimi soylesem mi karar veremedim.