filizzx ben 2 li test yaptırdım. Doktorum sordu 3lü 4lğ yaptıracakmısınız diye. Siz ne derseniz dedim. Eğer detaylı yapacaksanız 2li test zaten düşük riskli çıktı bunlara gerek yok dedi. Doktorunıza güvenmek önemli ama bunu hastanede istiyor olabilir. Mesela benm doktorum şeker yüklemesi ve tetanozda yapmayı gerek görmedi. Ben güvendiğim için dinledim.