Dina Selam kizlar 15 haftalik gebelik belirtileri neler?bende bulanti falan gitdikce azaldi sadece gögüslerde hassasiyet var.bashkada birshey hissetmiyorum..normalmi acaba?bebegi hissetmelimiyim artik yoksa erken mi(
Tahinpekmezim Dina bende 15+1 im 😊 Mide yanmasi, tiksinme ve halsizlik vardi. Cok zor gecmedi ilk 3 ay. Suan tek zaman zaman mide yanmasi oluyor İstahim ayni normal Karnimda yok gibi 😀
Merve33 Bendede aynı durum var karnıma bakıp duruyorum tık tık ederse var diye hissedip kendi motive ediyorum :D
Gunka97 Onu bide bana sorun mide bulantılarım sık sık acıkma olmasa sankı hamıle dıyılım bırazda şişmiş göbek fazla belirti olmuyo zaten 2. Trimestrın ilk aylarında.