serti Adetime 3 gün var erken gebelik testi yaptim ve sonuc negativ 😞 bu ay ovulasyon testi almistin ve yapmistin yumurtlama da gordum siliklesme de gordum ama malesef yine olmadi 🙁 https://imgyukle.com/i/LKfZIH
Akbulutsevda serti her nasip vaktinin esiridir derler. Rabbim zamanı gelince hayırlısını nasip eder inslhh😊üzüntüye düşmeyin sakın
Burcuckmk serti adetin gecmesini beklesen allahin izniyle hayırlı zmanda alirsin guzel haberi insallah
RgKurt serti öyle şeyler yapma bak ne kadarlık evlisin benimde olmıyo olmuyo olmuyo diyordum psikoloji çok önemli bide sürekli düşünme araştırma akışına bırak allahım biliyordur işini içinden dua et hayırlısı ve sağlıklısı olsun de rabbime bırak zamanı vardır herşeyin ama kafana takma akışına bırakınca oluyor bana inan
Esmer38 serti üzülmeyin benimde bu ay olmadı diyorum yumurtlamanın 15. günü ve negatif. Kasım 25 de hamile olduğumu öğrendim sonra 12 Aralık’ta kanamam oldu kimyasal gebelik yasadım korunmadım ovulasyon deniyorum 2 aydır ve olmuyor ve geçen ay 7 gün geçti bu ay 4 gün ve halen birşey yok ama umudumuzu kaybetmeyelim herseyde bir hayır vardır belki önümüzdeki ay olur üzülmeyin lütfen
serti RgKurt insAllah bu ay fazla takmadim kafama baska seylerle mesgul oldum ama yinede olmadi hayirlisi olsun insAllah 🤲🏼
serti Esmer38 evet hayirlisi olsun, benim sari akintilarim var ama kokusuz acaba onunla bir alakasi olabilirmiki..
serti Esmer38 hayir daha ikinci denenemizdi o yuzden doktora daha basvurmadim 1 seneye kadar normal dedikleri icin ama insan herseyi dusunuyor. Almanya da yasiyorum turkiyedeki gibi degil doktorlarin sistemi
Mryymrv serti canım herşeyde bir hayır vardır unutma zamanı vardır tabi Allah bilir, ama doktora gittin mi herşeyine baktırdın mı, rahim filmi çektirdinmi bunlar önemli. Bende 2.5 seneden sonra rahim filmi çekindikten 2 ay sonra hamile kaldım.
gel_artik_bebegim serti canım eğer yumurtlama ve catlamayi gorduysen eşinde bir sıkıntı olabilir benim de geçen ay aynisi oldu doktorum buna ragmen hamile kalamadiysan eşinin spremlerinde sıkıntı olabilir dedi test istedi esimden
serti gel_artik_bebegim Anladim cnm, bu ay ikinci denememizdi, doktora gitsem daha cok erken deyip bakmaz. Sizde kacinci denemeden sonra doktora basvurdunuz?
gel_artik_bebegim serti deneme derken ne kadar zamandir hamile kalamiyorsun diye sorarsan 3.5 senedir canım ben senelerdir doktorlara gidiyorum zaten ama hic ilac vs. vermemislerdi onumuzdeki ay doktor yumurtlama ilaclarina başlayacak ama esimin sperm sonucuna gore başlayacak onda birseu yoksa yani