Seymamurduk Meltem123 ben de dikişsiz normal doğurdum canım özel hastanede doğumuma kendi doktorum girmişti 💕
Merymery AyeglGzkaraKarabulut doktor ebe risk almio rahim kndi yırtılmasın parcalanmasin diye kesiyi atiolar belki yirtilmyck ama iste risk alinmio