Merhabalar öncelikle bebeklerimize sağlıkla kavuşalım
benim sizlere bir sorum var
29 haftalık ultrason görüntümde bebeğimin burnu biraz büyük geldi bana benim takıntılı olduğum bi konu olduğu İçin mi öyle geldi pek anlamadım ama
sizlerin yorumlarını,bilen annelerimiz tecrübelerini okumayı çok isterim