Bende spinal oldum bünyeden bünyeye değişiyor sanırım 40 gün dolmadan evimi kendim süpürdüm sildim gene doğum yapsam düşünmeden spinal olurum baş ağrısı içinde sade nescafe içiyorsun mis gibi başın bişeyin ağrımıyor hastanede yürüyüş ve gazını çıkarırsan Allahın izniyle rahat edersin çocuğunun doğduğu anı görmek paha biçilemez bence ilk aşırı korkarak girdim elim minik kesilse hemen pansuman yapan tipim 🤭 sohbet ede ede yaptım doğumumu