Merhaba hanımlar. 11+2 haftalığım. 10. Haftamızda doktor plesantanın Rahime yakın çıktığını,kanamam yada kahverengi lekelenme olabileceğini söyledi. Biraz araştırma yaptım 200 gebede 1 görülürmüş bu olay 20. Haftada yukarı çıkıyormuş. Bu durumu yaşayan var mı aranızda? Eğer yukarı cıkmazsa erken doğum riski veyahut sezeryan ile doğum olurmuş, ben normal doğumdan yanayım…