Defnealya_ ben tüp bebek denememde bahsettiğiniz ilacı kullandım, progesteron içeren bir ilaç. Ama çok dikkatli davranmama ve ilacımı düzenli kullanmama rağmen daha test günü gelmeden adetim söküldü. İlaç bebeğin tutunmasını sağlar diye düşünmeyin, bence döllenmeden sonraki o iki haftada içeride neler döndüğünü bir bebek bir Allah biliyor :) Siz pozitif kalmaya, strese kapılmamaya gayret edin, bence en mühimi o.