Adonis01 Arkadaşlar uzun zamandır anne yanı beşiği bakıyorum ama bir türlü karar veremedim . Bebeğime oda yaptırdık ama onun dışında da sallanabilen , 1 yaşına kadar kullanabileceğimiz ve kapatılabilen bir anne yanı istiyorum . Var mı öneriniz ?
Senmerve Adonis01 https://www.google.com/search?q=anne+yan%C4%B1+be%C5%9Fik&client=ms-android-oppo&tbm=isch&prmd=sivn&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiK9KqX_PfuAhVPlosKHUX1CEUQ_AUI5wMoAg#imgrc=uIZfD5sl8EaN6M ben bu beşikten almıştım kullanımı gayet rahat kullanmayı bıraktıktan sonra ayarlı yerlerinden söktğm baza altına koysum çok yer kaplamıyor her yere rahat taşınıyor bütün haliyele arabaya bile rahat sıgıyor benimki 2. Cocugumdada kullanıcam inşallah 6 aylık olasıya kadar falan
BebegimleYeniHayat_34 Adonis01 kesinlikle prego markayı tavsiye ediyorum hem anne yanı hem park yatak ve süper kaliteli çok araştırdım çünkü sonunda bunda karar kılıp aldık
Mom053 Sepet beşikler güzel duruyor canım tekerlekli olanları var her yere taşınır kolay olur. Cibinliği olanlar kullanışlı. Her yerde satılıyor
Mom053 Sepet beşikler güzel duruyor canım tekerlekli olanları var her yere taşınır kolay olur. Cibinliği olanlar kullanışlı. Her yerde satılıyor
Efee2021 Yoyko markanın hem anne yanı hem park yatak olarak kullanabileceğiniz bi model var isterseniz bakın.
Adonis01 Efee2021 Evet güzel ama biraz büyük görünüyor canım . Yani ben çok büyük olmasını da istemiyorum aslında
Adonis01 ozgeya Kapatılma özelliği olmazsa koyacak yerim olmaz , bebeğimin odası o kadar büyük değil canım
Meltemmkbs BebegimleYeniHayat_34 canım bu prego markanın üzerinde bişey var her beşikte var tutunma yeri gibi mi pek anlamadım ama o çıkıyor mu bir de bunlar asansörlü mü
asiltosumm35 Adonis01 kesinlikle sepet besik be benzeri alma canim heleki buyuk besik almadiysan cok yalnis yapmis olursun. Bu anneyani daha buyuk besikler var. Cok kullanisli. 1 yasina kadarda net yatar. Ben keske odasina buyuk besik almasaydim bile diyorum
eicz E bebekten baby plus ın anne yanı beşiğini aldık. Yaklaşık 8-10 aya kadar yeterli olacaktır diye düşünüyorum.
Adonis01 eicz Evet bunu ben de düşünmüştüm ama çok mu küçük acaba diye kararsız kaldım . Sallanıyor muydu bu canım ?
Selin48 Adonis01 Minimoda Nova Plus Portatif Sallanır Beşik ben bunu aldım kullanışlı bence canım bizde oda yaptık bunu 1 yıl felan yanımda yatırırım diye aldım
Adonis01 Selin48 1 yıl kadar kullanabiliyor mu canım ? Ben sırf çok küçük göründüğü için vazgeçmiştim bundan , bir de kendi yatağımızla birleştiremiyoruz sanırım