Saniss shydoll ikinci dozda hiç ağrı olmuyor 🙈 benimde ilk dozum öyle ağrılı olmuştu iki üç güne geçti. Diğeri de normaldi şükür
1_minik Ben aile hekimliğine hamileliği bildirdim biz daha 13 haftalığız belki 20 yi bekliyorlarsa ..herkese teşekkür ederim bilgiler için olmadı 15 de ben ararım hatırlatırım …sağolun🤲🏼