Meleklerim16 Faziletttt Arkadaşlar nacizene fikrim,,RABBimizin verdiği doğurganlığı yok etmek bana hiç doğru gelmiyo korunma diye bi durum varken... bir de şöyle düşünmek lazım RABBim korusun cümlemizin çoluk çocuğuna hayırlı sağlıklı ömürler versin ama insan başına ne gelir bilemez...belki tekrar bebek düşünmeniz gerekebilir...yaşlarınız çok genç bence yapmayın.:((