Kızlar Merhaba,
Tüm testlerimiz yapıldı (Kan testleri,Sperm testi,Kolposkopi,Biopsi,Rahim Filmi) , vitamin ve klomen kullandım fakat sebepsiz hamile kalamıyorum.Mart ayında tam 20 ay olmuş olacak.Artık tedavi için doktora gideceğiz.Yalnız gitmeden önce alternatif tıp ta sadece hayıt tohumu kürünü denemedim.Artık son çare bunu da uygulamak istiyorum.
Sizler nasıl kullandınız?
Kullandıktan kaç ay sonra hamile kaldınız?
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.