Yase1 Merhaba arkadaşlar 17+3 haftalık 3. Çocuğuma hamileğim bebeğimin hareketlerini ilk 15. Haftada hissettim düzenliydi taki bu haftaya kadar ama şuan hiç hissetmiyorum ve çok fazla ödem yapmaya başladı vücudum aynı durumu yaşayanlar varmı
Sisi Yase1 ben canm ben de 16 haftalıkken çok net hissettim 3 4 gün boynca ama şimdi 18. Haftam bitiyor hiç hiissetmiyorum 10 gündür😒 benim de ikinci gebelğim. Ödem yok yalnızca bende
Yase1 Serapveminikleri bilmiyorum napıcam özeli bırakıp şehir hastanesine başladım devlet hastanelerindede kanaman olmadıktan sonra bakmıyorlar😔
Serapveminikleri Yase1 Özele gidip bakabilirsin cnm illa takipli Dr gerek yok yani soru yoktur elbet ama için rahat eder