Kızlar tarafımda çoğu kişi bıyle diyor 30 haftalıgım 12 kılo aldım aldıgın her kılo sana yük bebek alacağını almıştır sen bundan sonra sadece corba meyve ye falan diyorlar saçmalık değil mi bebegın kilosu sadece genetiğe bağlı olamaz bence ben tahin pekmez yumurta muz cevız yogurt hepsini çok çok yiyorum sizce