Uza doktoruma dedim ki, öyle ahım şahım beslenemedim bile, günde iki öğün bazen meyve filan. Doktor dedi, yiyip içmekle alakası yok. Bebeğe giden kan damarlarından anne ile uyumu çok iyi yakalamış. Rahim damarları iyi tutmuş bebeği bu yüzden gelişimi önde olur dedi.