Vildan19 BurcuLice bence Aslan çok güzel bir isim.Ben bebekden önce kedime koymuş olmasaydın oğluma koymak isterdim.Oğluma da Deniz ismini koyacağım hem uluslararası bir isim, hem de unisex olduğu için erkek egemenliği hissettirmediğini düşünerek çok beğeniyorum.