Kızlar birşey sorucam 9+3 hamileyim ve sadece sol kasığımda batma oluyor o da aşırı rahatsız etmeyecek şekilde iğne batması şeklinde gorumcemde hamile kendisi benden ilerde gebeliği günde sekiz defadan fazla olursa sakıncali kasik ağrısı demişti sizce bu doğrumu