Kızlar merhaba sıze söyle anlatayım ben bu ay polıp aldırdım ve klomene başladım yumurtam oluştu sonra çatlatma iğnesi vurdum. Bu ayın 7. Sinde sonra ilişkileri tamamladım ve sabır işi olan beklemeye geldım doktorum benden 19 da kan testı ıstedı bende sağlık ocağında verdıgım ıcın 18 de kan verdım çatlamadan ( 12. Gün ) oluyor belırtıler olarak kasık ağrım hıc durmadı iğneden berı kusma bulantı var ve ağzım bı degısık tat farklı alıyorum göğüste dolgunluuk var benım kan testı sonucum ılk defa >2,16 çıktı yanı ben hep Kaan verdıgımmde<0.5 çıkıyordu doktorun bende pazartesı bır daha Kan ıstedı öyle kesın olur dedı bıde bugün 14. Günüm idrar testı yaptım çok silik çıktı sssızce nedır