Duruma göre değişir ama düşük olursa mutlaka belirtisi olur. Siz yeni öğrenmişsiniz öncelikle hayırlı olsun, iyi bir doktor belirleyip kontrole gidin önce bir kalp atışını duyun. Gebeliğin son haftasında da olsanız bebeğime birşey olur mu endişesi devam ediyor. Hisleriniz çok normal. Ama dünyaya gelecekse hiçbirşey olmaz, gelmeyecekse en ufak şey bile sebep olabilir. Ben 18 haftalık hamile iken balkonda ayağım kaydı ve beton zemine sırt üstü çok kötü düştüm öyle böyle değil ne kanama oldu ne birşey bebek iyiydi , yani Allah büyük ve onları koruyor. Vesvese yapmadan sakin kalmaya çalışın.