Merhaba hanımlar öncelikle Rabbim bu duyguyu isteyen her kadına yaşatsın 🤲🏻Mucizelerini bekleyen annelere hayırlı doğum nasip etsin rabbim. Benim meleğim biraz nazlı gelmek bilmedi Cuma günü randevum vardı gelmeseydi suni ile deneyecektik şükür Çarşamba günü aldım kucağıma güzelliğimi hiç bir belirtim yoktu temizliğimi 38. haftada yapmıştım ama tabi kızım gelmek bilmeyince üzerinden tekrar yapmam gerekti 🤦♀️Cuma günü Doğumun olur diye düşünüp Salı günü biraz temizlik yaptım birazda Çarşamba günü yaparım dedim sabah kalkıp oğlumla kahvaltı yaptık çarşaflarımı değiştirdim evleri süpürdüm lavaboya gidince nişanımın geldiğini farkettim😳 bu arada saat11:40 felandı kayınvalidemi aradım eşimi aradım sancım yok ama gelin dedim aradıktan sonra daha evi sildim tuvaleti yıkadım temizliği bitirdim eşim ve annesi geldi hadi gidelim dediler dedim daha sancılarımı hissetmiyorum çantamı kontrol ettim duşumu aldım üzerimi giydim bu arada saat 13:30 oldu oğlumu yengeme bırakıp hastahaneye gittik 14:00 gibi acilden giriş yaptım 12 ye doğru nişanım geldi sancım yok dedim bi ultrason ile baktı sonra açıklığı kontrol etti ve şok oldum 8 cm açıklık vardı 😀hemen sandalye ile doğumheneye çıkardılar bebeğim biraz iri çıkıyordu ölçümlerde doktor normal doğurabilirsin bence dedi bende tmm dedim sancım vardı ama ben hissetmediğim için biraz suni takıldı sancıları hissettikçe doktorumun yardımı ile ıkındım birkaç ıkındıktan sonra doğum masasına geçtim 15:20 de kavuştum yavruma doğumum çok zor geçmedi çıkma anında kesi atmak zorunda kaldı çünkü beklenenden daha iriydi kızım ❤️dikişim var sayısını bilmiyorum beni çok rahatsız etmiyor pansuman yapıp kuru tutmaya çalışıyorum sütüm daha tam gelmedi biraz mama takviyesi yaparak besliyorum kızımı biraz uzun oldu hakkınızı helal edin güzel ve kolay bir doğmum oldu Rabbim bekleyen herkesi bir avazda kurtarsın❤️