Kızlar 18 subata geceden agrılarım basladı sabah sularım gelmeye basladı hastaneye gittim 3 cm acılma vardı dr um la anlaşmıs tık sezeryan olacaktı tabi de um hep normal yanlısı ydı ama ben korkumdan istemedim normal çünkü bebegim 4 kilo olmustu. Hastaneye gittik normal olarak yatısım yapıldı sancılarım 100 leri üstünde acılmam 5 e kadar ilerlemiş ama ben bütün ebelerin Dr ların ısrarın ragmen istemiyorum normal. En sonunda sezeryana aldılar beni. Spinal istedim ama hissedince inleyince bana sedasyon verdiler sesleri duyuyorum ama sarhos gibiyim bir ısık dönüp duruyor gözümün önünde. Allahım diyorum öldüm mü acaba neyse yavas yavas ayıldım beni cıkardı lar ameliyathaneden agrılarım fazla oldu özellikle yanma oldu Dikişyerimde bebegimde kakasını yemiş enfeksiyonu vardı küvöze aldılar suan evdeyim 2.gecem agrım hala var zor kalkıyorum ama keşke bebegim iyi saglıklı olsaydı bizimle gelseydi belki daha iyi hissederdim dua edin sorun olmadan cıksın bebegim 🤲