Esradiyorkii teşekkür ederim cevabınız için.. sürekli dinleniyorum, yatacaksın dedi doktorum.. insan ister istemez endişeleniyor ama olumlu hikayeler duymak iyi geliyor.. küvöz çok zor bir süreç, ilk oğlum bir hafta kaldı.. umarım sağlıkla yakın zamanda çıkar.. allah yardımcınız olsun ☺️