Yunusemreninannesi tamam benim de adet sancısı gibiydi üç gün boyunca sancı çektim evde bazen azalıyor bazen artıyordu bütün evi komple gırgırladım yerleri sildim sancı geldikçe emekleme pozisyonunda egzersiz yaptım bebek çabuk ve kolay kanala girsin diye hamur falan yoğurdum kurabiye stokladım bUzluğa üçüncü gün sancı ilk iki güne göre daha çok arttı ama dakika düzensizdi bazen yarım saat bazen on dk bazen beş dk geliyordu ama aralıkları çok düzensiz velhasıl gece artık sancım çok arttı dk tutmadım gittik yatış yapıldı sabaha doğdu çok şükür 🧿😍 rabbim hayırlı kolay doğum nasip etsin inşallah