prm1994 5dk bir karnımda kasılma ıkınma hissiyle adet sancısı gibi ağrı oluyor. Sancı böyle bişey mi? 39+6 yım
Bittercikolataa prm1994 5 dakika ya bir yazmışsınız çoktan gitmeniz lazımdı gerçekten sanciniz geldiyse. Isterseniz bi Doktora görünün bence en azından Nst girersiniz.
Cennetulmeva Mom-2 doğumunuz nasıl geçti canım? Normalmi oldu? Kolaymıydı benimde son 60 günüm korku heyecan 😟
Mom-2 Cennetulmeva evet canım ilkide normaldi Buda normal oldu hiç kendini korkutma yeterki Allah de o aralıkta kimseyi bırakmaz kurban olduğum mevlam bol bol dua et inşallah bir avazda kucağına alırsın 🤲🏻