Aleyimm44 genel anestezi zordur zaten. Ayılmak uzun sürer. Ben spinal olcam Allahın izniyle haftaya. Kendinizi kodlamayın kötü şeylere . Doğumdan cıkınca bol nescafe / su / bitter çikolata oneriyor herkes onları için. Ağrımaz öyle senelerce felan. Her ameliyat bi risktir. Her an her komplikasyon olabilir . Bunun stresine hiç girmemeye çalışın🙏🏻🌸