momm1 Kızlar 33 haftalık oldum bu gece birden birde sırtım ağrımaya başladı ve ara rar şiddetli şekilde acıtıyor ve göbeğimin üstüne de ağrı giriyor.? Sebebi nedir acaba bu arada miğdem de kötü 😞
Bittercikolataa Gecmis olsun canım gün içinde yorulduysan ondan olmus olabilir. Yine de her ihtimale karşı Doktora git bence.
eomeoni Her hafta atladığımda Bebek geliştikçe vücut şekil alabilmek için çeşitli ağrılar oluşuyor ister istemez. Sizin de o nedenle şikayetleriniz artmış olabilir Ama kendinizi en iyi siz tanırsınız tuhaflık olduğunu düşündüğünüzde hemen gidin derim