Edakuz58 Kzlar cok heyecanlandim benim gibi olan varmi sikayetleriniz neler bu dönemlerde bende bel agrisi hazimsizlik karnimn icini cok yemek yemisimde sismis gibi hissediyorum
Gulkubra_ Edakuz58 bel ağrısı çok var bende bunların yanında halsizlik hemen yorulma ve bacak ağrıları
YNB Mide yanmasi ,reflu bel ve ara ara gelen karinda yırtılma hissi , gece uyukusuzlugu gececek insallah son zamanlarimiza geldik insallah kolayca dogum yapip sagliklica kucagimiza aliriz bebislerimizi.
BurcuLice Edakuz58 çok şükür biz iyiyiz sadece arada ayaklarımda şişlik oluyor normaldir oda herhalde sağlıkla gelsinler inş 🌹