Merhaba arkadaşlar bugün kontrolüm vardı alttan muayene etti doktorum açılma yok ama bebek kanalda baskı yapıyor dedi çatı muayenesinde de tabi baya detaylı bakınca sanırım o andan itibaren bugün sık sık ağrı sızılarım oldu akşam üstü böyle sanki elektrik çarpıntısı gibi tuhaf ağrılar giriyor karnımın üst tarafından soldan sağa sağdan sola gibi dalgalanmış gibi nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum ama her zamankinden farklı nişan yada su gelmedi .. şimdi ben nasıl dakika tutacağım doğum sancısı nerden girer ilk fark ediyor mu yani telaş sardı diye uyuyamıyorum da 🥴👀 38+5 deyiz 3300 çıktı kilosu bugün