cansu67 evet bir de vücudumuzda zaten önceden depolanmış enerji var bize de bebeğe de yetiyor. Koku hassasiyeti bende de aşırı fazla kendi kendime bile kokuyorum 😅 Kilo verme olayını takmıyorum nasıl olsa alacağız ilerleyen aylarda işimize bile gelir diyelim. Zofer sanırım prilamdan daha ağır bir ilaç, Geçmiş olsun size de 🥰