snnur97 bende ikiside vardi ikisinide kullanmistim ilk zamnlar yatagima tehlikeli bi durum olmsin diye baby nestle beraber koyuyordumm gunduz salonda filan ana kucaginda saatlerce yatirmiyordum aldigimda yine koltuga nestle beraber koyuyordm anneye filan giderkende goturp orda yatak niyetine kullanmistm elzem degil ama bence kullanisli olmustu