Burcunuslu_ ben zeytinyağı ve dermaderm kakao yağlı çatlak kremi kullandım ama hiçbir faydasını göremedim sanıyorum ki genetik, bazı hamileler ne yaparlarsa yapsınlar elbet çatlıyorlarmış. Doğumdan sonra belki daha iyi durumda olurlar, o zaman birşeyler kullanıp geçirmeye çalışacağım, en olmadı çatlak tedavisine giderim ama çokta umursamıyorum bakalım🙏🏼