Gulsah7171 Kizlar bugün 2 gibi doğum yaptım sezeryan oldu akşam 7 gibi yürümeye başladım ama hala gaz çıkaramadım gaz için ne yardımcı olur önerilerinize ihtiyacım var
Duygusuz Gulsah7171 seker siz nescafe Türk kahvesi kayısı suyu ve kompostosu sadece corba iç canım bende 2 gün önce yaptım hemen nescafe içtim cok cabuk cıkardım gaz
Gulsah7171 Duygusuz canım 6 bardak Nescafe oldu kayısı suyu içtim 1 litreye yakın su zaten inanmazsin belki 5 litre hala gaz çıkaramadım yürüyüş desen hiç oturmadim